اخباراخبار NFTاخبار صرافی

کوین بیس به درآمد حاصل از اشتراک کاربران امیدوار است

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس می گوید که این صرافی به مدت سه سال در حال ایجاد جریان های درآمدی از اشتراک است و این کار را در دراز مدت ادامه خواهد داد.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف ، صرافی رمزارز آمریکایی کوین بیس قصد دارد درآمد حاصل از اشتراک‌ها را در بلندمدت افزایش دهد.

برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل کوین بیس، در مصاحبه ای گسترده با CNBC Crypto World در روز سه شنبه به چشم انداز بلندمدت صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا پرداخت. یک نکته کلیدی در مورد پتانسیل درآمدهای کمتر از کارمزدها در آینده و نحوه برنامه ریزی شرکت برای جلوگیری از این احتمال بود.

آرمسترانگ بر این باور خود تاکید کرد که فشرده سازی حاشیه سود در آینده اتفاق می افتد زیرا صرافی ها و رقبای بیشتری محصولات و خدمات مشابهی را عرضه می کنند که می توانند برای سهم بازار رقابت کنند.

آرمسترانگ گفت که شرکت در سه سال گذشته بر روی این تغییر متمرکز بوده است که منجر به اشتراک و خدمات 18 درصد از جریان درآمد شرکت شده است. به گفته آرمسترانگ، این نسبت به درآمد 4 درصدی در سال 2020 افزایش یافته است.

مدیر عامل کوین بیس خاطرنشان کرد که ارائه‌های سهام و خدمات نگهداری USDC محرک اصلی درآمد اشتراک و خدمات هستند، در حالی که توسعه کوین بیس کلود و سایر پروژه‌های در دست تولید بیشتر به رشد این جریان‌های درآمد می‌افزاید.

همانطور که آرمسترانگ توضیح داد، با انتقال آتی اتریوم به الگوریتم اجماع اثبات سهام که آماده رسیدگی به این مشکل است، رشد محصول سهام کوین‌بیس نیز به مقیاس‌پذیری بلاک‌چین‌های زیربنایی که این سرویس را تقویت می‌کنند، بستگی دارد.

فضای رو به رشد توکن غیرقابل تعویض و بازار NFT اختصاصی کوین بیس نیز موضوع بحث بود. مدیرعامل NFT با عرضه نسخه بتا بازار NFT خود در آوریل 2022، گفت که این شرکت همچنان به NFT ها متعهد است و معتقد است که یک تجارت بزرگ خواهد بود.

آرمسترانگ بر این باور خود تاکید کرد که NFT ها ، نحوه استفاده مردم از رسانه های اجتماعی، نحوه عملکرد صنعت موسیقی و نحوه تعامل استعدادهای خلاق با مخاطبان را تغییر خواهند داد. ادغام بومی NFT های کوین بیس در پلتفرم های مختلفی که مردم روزانه از آنها استفاده می کنند، راه دیگری بود که آرمسترانگ به آن پرداخت.

“ما در حال جمع‌آوری همه مکان‌های مختلف هستیم که مردم می‌توانند در یک مکان برای NFT پیشنهاد بدهند و درخواست کنند. اگر بتوانیم آن را جمع کنیم که واقعاً هیچ اشکالی برای استفاده از آن در آنجا به جای رفتن به جای دیگری وجود ندارد.”

این صرافی در حال حاضر در حال آزمایش نسخه بتا برای محصول اشتراکی کوین بیس وان خود است که به اعضا امکان می دهد به تجارت بدون کارمزد، محافظت از حساب ۱ میلیون دلاری و خدمات مالیاتی خودکار دسترسی داشته باشند. اشتراک ماهانه این سرویس 29.99 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا