اخباراخبار NFT

پیشنهاد ویتالیک بوترین برای آدرس های مخفیانه

ویتالیک بوترین آدرس های مخفیانه را برای مالکیت ناشناس NFT پیشنهاد می کند.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، پیشنهاد کرده است که ممکن است یک “رویکرد با فناوری پایین” برای ترکیب ویژگی های حریم خصوصی در تراکنش های توکن غیرقابل تعویض یا NFT وجود داشته باشد.

در یک پست دوشنبه در کانال تحقیقاتی اتریوم، بوترین ضمن پیشنهاد راه حل خود، به درختان مرکل و استدلال‌های غیر تعاملی مختصر دانش صفر یا zk-SNARK اشاره کرد. بنیانگذار اتریوم در عوض پیشنهاد کرد که کیف پول قراردادهای هوشمند می تواند شامل روشی باشد که به فرستنده اجازه می دهد اساساً آدرس خود را برای اشخاص ثالث پنهان کند.

“شما قادر خواهید بود به عنوان مثال. یک NFT به vitalik.eth ارسال کنید بدون اینکه کسی بجز من (مالک جدید) بتواند ببیند مالک جدید کیست.”

بوترین اظهار داشت که با استفاده از این روش، فرستنده‌ها باید از طریق زنجیره انتقال «اتحادیه کافی برای پرداخت هزینه‌ها 5 تا 50 برابر» را وارد کنند. با این حال، او افزود که “شاید راه حل عمومی بهتری وجود داشته باشد که شامل جستجوگران تخصصی یا سازندگان بلاک باشد.”

یافتن تعادل بین نیمه ناشناس بودن و شفافیت در بلاک چین برای بسیاری چالش بوده است زیرا فضای رمزنگاری همچنان در حال رشد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا