اخباراخبار NFT

لیگ فوتبال استرالیا اولین نسخه NFTخود را در کمتر از 12 ساعت به فروش رساند

لیگ فوتبال استرالیا(AFL) اولین نسخه محدود از توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) خود را در کمتر از 12 ساعت به فروش رساند.          

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف ، لیگ فوتبال AFL استرلیا، ریپر اسکایپر 2022 را از طریق برنامه مینت (Mint)خود راه‌اندازی کرد و به افرادی که به «لیست مجاز» پیوستند این امکان را می‌دهد تا یکی از 3800 بسته رزرو شده را خریداری کنند.

این بسته‌ها با قیمت خرده‌فروشی 34.39 USDC عرضه می‌شوند و برآورد می‌شود که این پروژه بیش از 130,000 دلار در USDC جمع‌آوری کرده باشد.

NFT های ریپر اسکایپر دارای 78 لحظه مهم و برجسته از فصل 2021 هستند که از ویدئو و صدا استفاده می کنند. هر بسته دارای سه “لحظه” در سه سطح مختلف، معمولی، لوکس و اوج است.

AFL برنامه های متاورس را به اشتراک می گذارد

NFTها گواهی‌های دیجیتالی ذخیره‌شده در بلاک چین هستند که مالکیت یک دارایی دیجیتال یا فیزیکی را اثبات می‌کنند، که اغلب یک اثر هنری است، اما AFL Mint برنامه‌هایی برای گسترش این مفهوم و ارائه رویدادهای روز بازی، بلیط‌ها و فرصتی برای ملاقات با بازیکنان در متاورس دارد.

کایلی راجرز، مدیر کل اجرایی مشتریان و بازرگانی در AFL، گفت :

“ما از طریق برند AFL Mint خود، لحظات هیجان‌انگیز جدیدی را در رقابت‌های مردان و زنان خود راه‌اندازی می‌کنیم، به علاوه برای سایر محصولات منتشر شده جشن هایی می‌گیریم که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد که قبلاً ندیده‌ایم.”

در جستجوی رهبری

با راه‌اندازی NFT‌های ریپر اسکایپر 2022، این لیگ از دیگر قوانین ورزشی بین‌المللی که به دنیای Web3 نفوذ کرده‌اند، پیروی کرده است.

سایر قوانین ورزشی استرالیا نیز از همین روش پیروی کرده اند. کریکت استرالیا (CA)و انجمن کریکت کاران استرالیا (ACA)در ماه آوریل یک قرارداد مجوز چند ساله با پلتفرم کلکسیونی مستقر در سنگاپور راریو و شرکت تجاری بلاک تراست NFT (BlockTrust) امضا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا