اخباراخبار NFT

فروش NFT اتریوم در ماه جولای ثابت ماند

در حالی که معاملات NFT سولانا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، NFT های اتریوم همچنان در میان بازار نزولی ادامه دارد.

به گزارش سی رمز و به نقل از دیکریپت، اوپن سی، سودی که از فروش مجموعه NFT های ثبت کرده است بسیار کم است و حجم فروش کلی دلار کاهش یافته است.داده ها نشان می دهد که معاملات NFT در بازارهای سولانا تا کنون در ماه جولای نسبت به ژوئن کاهش یافته است.

داده‌های پلتفرم تحلیلی Dune نشان می‌دهد که تاکنون حدود 1.61 میلیون NFT اتریوم در ماه جولای در اوپن سی فروخته شده است در حالی که تعداد معامله‌گران منحصربه‌فرد از نزدیک به 393000 در ژوئن به بیش از 400000 تا کنون در جولای افزایش یافته است.

علیرغم اینکه تعداد کاربرانی که در اوپن سی تراکنش انجام داده اند زیاد نبوده است ،به طور کلی NFTهای جمعی بیشتری را در جولای خریداری کردند.

تا زمان نوشتن این مقاله، حجم فروش ماهانه ،کاهش 29 درصدی که به دلار آمریکا اندازه گیری شده را تجربه کرده است و اگر روند معاملات روزانه اخیر ادامه یابد، اوپن سی می‌تواند ماه را با حدود 530 میلیون دلار حجم معاملات اتریوم به پایان برساند که تقریباً 24 درصد کاهش ماهانه را نشان می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا