اخباراخبار دیفایاخبار صرافی

صرافی هندی کوین دی سی ایکس از برنامه موبایل دیفای خود رونمایی می‌کند

اپلیکیشن اوکتو (Okto)در هند در بخش CoinDCX Pro و به عنوان یک اپ مستقل در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین دسک، نیراج خاندلوال، یکی از بنیانگذاران ،گفت: صرافی رمزارز هندی  CoinDCX، یک برنامه تلفن همراه مالی غیرمتمرکز (DeFi) را راه اندازی کرد که هدف آن تسهیل انتقال مصرف کنندگان ارزدیجیتال به دیفای بود.

خاندلوال گفت: برای موفقیت ارزدیجیتال (در هند) مصرف‌کنندگان باید به Web3 و تنظیمات دیفای مهاجرت کنند و در حال حاضر دسترسی به دیفای بسیار پیچیده است. اول از همه شما باید با عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی سر و کار داشته باشید و درک این موضوع برای یک فرد عادی بسیار دشوار است. همچنین امنیت کابوس بعدی است و انتقال دارایی ها از زنجیره ای به زنجیره دیگر برای افراد عادی بسیار پیچیده است.

هدف اوکتو این است که به کاربران کمک کند به طور ایمن در دیفای فعالیت کنند و با کیف پول داخلی خود به هزاران توکن از چندین DEX در سراسر زنجیره دسترسی داشته باشند و  در هر زمان و هر مکان رمزارز را تعویض کنند و با دسترسی به بهترین استخرهای نقدینگی در دیفای بازده خود را به حداکثر برسانند.

به‌عنوان یک برنامه تلفن همراه کاملاً بومی ، که طی ماه‌ها توسط تیمی متشکل از 50 نفر ساخته شده است، این صرافی امیدوار است که اوکتو دسترسی کاربران را به بیش از 100 پروتکل و بیش از20 زنجیره فراهم کند.

این محصول بدون کلید است، زیرا کاربران فقط به یک ایمیل و شماره تلفن اولیه نیاز دارند که با فناوری محاسبات چند جانبه (MPC) ایمن شده باشد و کاربران بتوانند از مدیریت کلیدهای خصوصی طولانی اجتناب کنند.

راه اندازی اوکتو توسط CoinDCX در دو مرحله انجام می شود. اولین مورد شامل اعلام لیست انتظار در Unfold، یک کنفرانس فناوری Web3 است که این آخر هفته میزبان آن هستند. کهندلوال گفت: این اطلاعات در وب سایت آنها در مرحله دوم آپلود می شود، که یک راه اندازی کامل در عرض دو هفته یا بیشتر خواهد بود.

این صرافی بصورت فعال تبلیغات داشته است و حتی در یک مقطع زمانی از ستاره فیلم‌های بزرگ هندی، آمیتاب باچان به عنوان سفیر برند برای افزایش آگاهی ارزهای دیجیتال استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا