اخباراخبار آلت کوین هااخبار جهان

دولت اوکراین : کمک‌های ارزهای دیجیتال نقش مهمی در دفاع از اوکراین ایفا کرده است

معاون نخست وزیر اوکراین فاش کرد که جامعه ارزهای دیجیتال مبلغ قابل توجهی به ارزش 54 میلیون دلار از طریق کمک به اوکراین سرمایه گذاری کرده است که هدف آن حمایت از تلاش های نظامی این کشور علیه روسیه است.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف ،میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین در روز پنجشنبه، که از جامعه ارزهای دیجیتال به خاطر حمایتشان تشکر کرد، 54 میلیون دلار از طریق ابتکار دولت اوکراین به نام «کمک برای اوکراین» وارد شده است.وی در یک پست توییتری گفت:

“هر کلاه ایمنی، جلیقه ضد گلوله و دستگاه دید در شب جان سربازان اوکراینی را نجات می دهد. بنابراین، ما باید به حمایت از مدافعان خود ادامه دهیم. از همه افراد جامعه ارزهای دیجیتال برای حمایت از اوکراین بسیار سپاسگزاریم.”

بر اساس گزارش وزارت تحول دیجیتال اوکراین، 54 میلیون بیشتر به صورت 10190 اتر (ETH)، به ارزش 18.7 میلیون دلار، 595 بیت کوین (BTC)، به ارزش 13.9 میلیون دلار، و تتر به ارزش 10.4 میلیون دلار است.

این کمک ها که به تجهیزات نظامی پرداخت شده است ، به صورت سخت‌افزار و مهمات، از جمله وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) به ارزش 11.8 میلیون دلار است که معمولاً برای شناسایی نیروهای دشمن و حملات مستقیم استفاده می‌شوند.

مبلغ قابل توجهی از این کمک‌ها نیز برای جلیقه‌های زرهی به مبلغ 6.9 میلیون دلار، به همراه 3.8 میلیون دلار برای جیره‌بندی صحرایی، 5.2 میلیون دلار برای کمپین‌های رسانه‌ای ضد جنگ و 5 میلیون دلار برای سلاح‌های وزارت دفاع اوکراین هزینه شد.

الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین در وب‌سایت کمک مالی وابسته به دولت گفت:

“کریپتو نقش مهمی در دفاع اوکراین ایفا می‌کند.”

مایک چوبانیان، بنیانگذار صرافی KUNA در اوکراین، اضافه کرد که مشارکت‌های جامعه ارزهای دیجیتال تأثیری را که فناوری بلاک چین می‌تواند بر دولت‌ها بگذارد، نشان داده است و بیان می‌کند که می‌تواند در مواقع ضروری به‌عنوان نگهدارنده اصلی امنیت جهانی عمل کند.

کمک های جمع آوری شده به صرافی FTX  منتقل و سپس به فیات تبدیل میشوند و پس از برداشت به بانک ملی اوکراین منتقل می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا