اخباراخبار آلت کوین ها

بایننس پی به کارآفرینان امارات متحده عربی اجازه می دهد تا با استفاده از رمزارز، کسب و کار خود را راه اندازی کنند

ویرتوزون (Virtuzone)به لیست مشاغل اصلی در امارات متحده عربی مانند JA Resorts and Hotels و برند مجید الفتیم پیوست تا پس از ادغام بایننس پی، ارزهای دیجیتال را به طور رسمی بپذیرد.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف ، بایننس حضور خود را در میان سرمایه گذاران خاورمیانه با اجرای عملیات های مختلف دارای مجوز در ابوظبی، دبی و سایر مناطق نشان داد.

 بایننس با هدف قرار دادن تلاش‌ها در بخش اصلی شرکت‌های امارات متحده عربی با متخصص تشکیل شرکت ویرتوزون همکاری کرد و به کارآفرینان جدید اجازه داد تا با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده کسب‌وکارهایی را در امارات راه‌اندازی کنند.

ویرتوزون (Virtuzone)به لیست مشاغل اصلی در امارات متحده عربی مانند JA Resorts and Hotels و برند مجید الفتیم پیوست تا پس از ادغام بایننس پی، ارزهای دیجیتال را به طور رسمی بپذیرد.

علاوه بر این، با ارائه گزینه استفاده از رمزنگاری به مشاغل، این شرکت قصد دارد موانع کارآفرینی را کاهش دهد و از جوامع استارت‌آپ حمایت کند.

با کاهش بیش از 43 درصدی بودجه سرمایه گذاری خطرپذیر بلاک چین در ماه جولای، کارآفرینان به دنبال کسب وجوه برای سرمایه گذاری های جدید کریپتو در میان بازار نزولی مداوم هستند.

علاوه بر تامین این نیاز، ویرتوزون همچنین برنامه‌هایی را برای تسریع پذیرش Web3 در خاورمیانه فاش کرد. در این یادداشت، ریچارد تنگ، رئیس بایننس خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت:

بازاری که به لطف تعدادی از ابتکارات دولتی در امارات حول صنعت Web3 در حال توسعه است، بازاری است که به یک مرکز جهانی برای سرمایه گذاران در دارایی های دیجیتال تبدیل خواهد شد.

بایننس همچنین انتظار دارد که منطقه MENA از رشد جمعیتی قوی در سه دهه آینده برخوردار شود. با این حال، تنگ معتقد بود که ورود به بازار دست نخورده مستلزم معرفی یک چارچوب نظارتی برای دارایی‌های رمزنگاری و دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا