اخباراخبار جهان

افزایش پست های شغلی کریپتو در لینکدین در سال 2021

آگهی‌های شغلی با عباراتی مانند «بیت‌کوین»، «اتریوم»، «بلاک چین» و «ارز رمزنگاری» در سال گذشته 395 درصد در ایالات متحده رشد داشته اند.

به گفته لینکدین، مشاغل در حوزه کریپتو در سال 2021 از قیمت کریپتو در این سال پیشی گرفتند، زیرا جستجوهای شغلی رمزنگاری تنها در ایالات متحده تا 395 درصد افزایش یافت.این صنعت نیز شاهد پیشرفت قابل‌توجهی بود و تقریباً تعداد مشاغل خود را دو برابر کرد. با اینکه صنعت فناوری رشد 98 درصدی داشته است، در مقایسه با مشاغل کریپتو که 395 درصد افزایش یافته است، کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، هیچ صنعتی در سال 2021 از «کریپتو» در امان نبود. پست LinkedIn News بینش ارزشمندی را در مورد تأثیرگذاری کریپتو بر سایر صنایع ارائه کرد:

در حالی که بیشتر آگهی‌های شغلی در زمینه نرم‌افزار و امور مالی بودند، سایر صنایع نیز شاهد افزایش تقاضا برای استعدادهای ارز دیجیتال هستند. این خدمات شامل خدمات حرفه ای مانند حسابداری و مشاوره، و همچنین بخش های سخت افزاری کارکنان و کامپیوتر است.

برای سال 2022، به نظر می رسد روند رشد ادامه یابد. بزرگترین مبادلات در ارزهای دیجیتال مملو از پست های شغلی است. Coinbase بیش از 250 فرصت شغلی، Kraken بیش از 300، و فعال ترین صرافی جهان، Binance، بیش از 600 پست شغلی را فهرست کرده است.

برای کسانی که نمی توانند شغل خود را به ارز دیجیتال تغییر دهند، پرداخت حقوق آنها با کریپتوصورت گرفته است. شهرداران نیویورک و میامی اعلام کردند که در سال 2021 بخشی از دستمزد خود را به بیت‌کوین می‌گیرند، در حالی که هفت بازیکن NFL تا به امروز ارز دیجیتال را به جای حقوق نقدی انتخاب کرده‌اند.

Mostafa70D

Web Designer & Developer & networking specialist

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا