اخباراخبار NFT

افزایش قیمت مجموعه های برتر NFT پس از آخرین افزایش فدرال رزرو آمریکا

قیمت‌های کف برخی از محبوب‌ترین مجموعه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) طی 24 ساعت گذشته افزایش یافت، زیرا فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) روز چهارشنبه یک افزایش دیگر نرخ بهره را مطابق با انتظارات بازار اعلام کرد.

به گزارش سی رمز و به نقل از کریپتو نیوز، قیمت کف مجموعه‌های محبوب NFT  موتنت ایپ یات کلاب (Mutant Ape Yacht Club)،بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club)، آدردیپ فور آدرساید(Otherdeed for Otherside)و کریپتو پانکس (CryptoPunks)همگی در ۲۴ ساعت گذشته از روز پنجشنبه در ساعت ۱۱:۱۱ بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است.

صعودی ترین در میان این چهار مجموعه، موتنت ایپ یات کلاب  بود که شاهد افزایش قیمت کف آن در 24 ساعت گذشته تقریباً 27 درصد بود و به 27390 دلار در هر DappRadar رسید. کریپتو پانکس با قیمت کف 115860 دلار در رتبه دوم قرار گرفت که 23 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشت.

قیمت کف یک مجموعه، پایین‌ترین قیمتی است که یک NFT از آن مجموعه در هر زمان معین به آن فروخته می‌شود.

از طرفی افزایش قیمت ها ،افرایش حجم معاملات را نیز به همراه داشت. برای کلکسیون MAYC، حجم فروش در روز گذشته با 139 درصد افزایش به 1.17 میلیون دلار رسید. در همین حال، BAYC با 6 درصد افزایش به 889040 دلار و OFO با 14 درصد افزایش به 777630 دلار رسید.

از سوی دیگر، کریپتو پانکس تنها مجموعه ای از چهار مجموعه بود که شاهد کاهش حجم معاملات بود. در 24 ساعت گذشته، تا زمان نگارش این مقاله، حجم کریپتوپانکس ها با 30 درصد کاهش به 468040 دلار رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا