اخباراخبار جهان

اجرای طرح جدید در خصوص رمز ارز در استرالیا

جیم چالمرز (Jim Chalmers)، وزیر خزانه‌داری استرالیا، اعلام کرد که دولت جدید این کشور برای واضح تر شدن روند قانون‌گذاری در فضای کریپتو، طرحی به نام «نقشه‌برداری توکن (Token Mapping)» را پیاده سازی می‌کند.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین تلگراف، جیم چالمرز، وزیر خزانه‌داری استرالیا، اعلام کرد که دولت این کشور در عمل به یکی از بندهای توصیه‌نامه ۱۲ بندی گزارش تحقیقی سنا که سال گذشته با عنوان «استرالیا به‌عنوان قطب فناوری و امور مالی» منتشر شد؛ برای قانون‌گذاری صحیح صنعت کریپتو، یک «نقشه توکن» طراحی می‌کند.

گزارش سنای استرالیا که سال گذشته انتشار پیدا کرد، به گرمی مورد استقبال فعالان صنعت رمز ارز در این کشور قرار گرفت و این فعالان منتظر بودند که اقدامات دولت جدید تشکیل شده توسط حزب کارگر استرالیا که از انتهای اردیبهشت امسال روی کار آمد؛ برای عملیاتی کردن توصیه‌های این گزارش چه خواهد بود. انتظار می‌رود <<نقشه‌برداری توکن>> که قرار است قبل از پایان سال جاری میلادی به سرانجام برسد، به «شناسایی روش صحیح قانون‌گذاری دارایی‌های رمزارزی و خدمات مربوطه‌ » کمک کند و به فعالیت‌های قانون‌گذاری در آینده جهت بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا