اخباراخبار NFTدسته‌بندی نشده

پشتیبانی فیس بوک از NFT /فیس بوک به اینستاگرام متا می پیوندد

به گفته پلتفرم متا، کاربران اکنون می توانند کیف پول های رمزنگاری خود را پیوند داده و کلکسیون های دیجیتالی را به اشتراک بگذارند.

به گزارش سی رمز و به نقل از کوین دسک  ، پلتفرم متا (META) ، قدرتمند رسانه‌های اجتماعی روز دوشنبه اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) خود را در فیس‌بوک پست کنند.

چیزی که به عنوان یک ادغام NFT مبتنی بر اینستاگرام در ماه می آغاز شد، اکنون در هر دو پلتفرم متعلق به متا در دسترس است. طبق پست به روز شده متا در 10 می، کاربران اکنون می توانند کیف پول های رمزنگاری خود را به هر یک از برنامه ها متصل کرده و دارایی های دیجیتال خود را در هر دو پلتفرم رسانه های اجتماعی ارسال کنند.

آخرین ادغام می تواند مخاطبان جدید زیادی را در معرض کلکسیون های رمزنگاری قرار دهد زیرا فیس بوک میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد. در پست وبلاگ آمده است:

“در حالی که ما به عرضه کلکسیون های دیجیتال در فیس بوک و اینستاگرام ادامه می دهیم، این امکان را به مردم می دهیم که مجموعه های دیجیتالی را که در فیس بوک و اینستاگرام دارند پست کنند.

 این به افراد امکان می دهد یک بار کیف پول دیجیتال خود را به هر یک از برنامه ها متصل کنند تا بتوانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در هر دو به اشتراک بگذارند،”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا